Francezii de la Auchan integrează serviciile Altex într-un hipermarket din Galaţi. Proiectul urmează să fie testat şi în Bucureşti şi Ploieşti

Retailerul francez Auchan anunţă demararea unui proiect pilot împreună cu Altex, prin care principalul jucător al pieţei locale de retail electro-IT oferă produse şi servicii electro-IT prin intermediului unui nou concept de inside-store Altex integrat într-un hipermarket Auchan, concept care va fi testat, pentru început, în trei locaţii Auchan cu profiluri diferite: Galaţi, Ploieşti şi magazinul din Bucureşti, Drumul Taberei.

Retailerul francez Auchan anunţă demararea unui proiect pilot împreună cu Altex, prin care principalul jucător al pieţei locale de retail electro-IT oferă produse şi servicii electro-IT prin intermediului unui nou concept de inside-store Altex integrat într-un hipermarket Auchan, concept care va fi testat, pentru început, în trei locaţii Auchan cu profiluri diferite: Galaţi, Ploieşti şi magazinul din Bucureşti, Drumul Taberei.

„Suntem bucuroşi să demarăm acest parteneriat cu Altex România printr-un proiect pilot shop-in-shop în 3 magazine şi suntem convinşi ca expertiza şi leadership-ul Altex pe piaţa electro-IT ne vor ajuta să răspundem şi mai bine nevoilor clienţilor Auchan, printr-o excelentă complementaritate a parcursului alimentar cu cel nealimentar. Prezenţa fizică a unui specialist electro-IT într-un hipermarket, în premieră în România, este parte a conceptului de marketplace fizic Auchan pe care îl iniţiem din dorinţa de a oferi soluţii şi parcursuri câ mai inovatoare, utile şi atractive pentru clienţi”, explică Ionuţ Ardeleanu Director, General Auchan România.

Locaţiile shop-in-shop Altex din magazinele Auchan vor fi redecorate şi vor avea sortimentaţia de produse îmbogăţită, transmit reprezentanţii celor două companii.

„Prin intermediul acestui proiect pilot vom oferi clienţilor o nouă experienţă, beneficiind de expertiza consultanţilor Altex, care vor fi alături de clienţi cu sfaturi şi detalii despre produse, cu soluţii adecvate stilului lor de viaţă şi bugetului disponibil”, adaugă Dan Ostahie, fondatorul şi CEO Altex România.

Grupul francez Auchan, prezent pe plan local de mai bine de un deceniu, este unul dintre cei mai mari jucători din comerţul alimentar, având afaceri de peste 5 mld. lei anual. Reţeaua numără 33 de hipermarketur, 2 supermarketuri şi 24 de magazine de proximitate, dintre care 15 sunt gestionate în colaborare cu lanţul de benzinării Petrom. La acestea se adaugă  9 magazine Inextenso – format boutique, un magazin LillaPois şi o reţea de drogherii.

În 2018, francezii au raportat afaceri de 5,4 mld. lei, în creştere cu 3,5% faţă de anul anterior.

Altex este principalul jucător după cifra de afaceri din piaţa de electro-IT locală, în condiţiile în care businessul fondat la începutul anilor ’90 de antreprenorul Dan Ostahie, a crescut de aproape cinci ori în perioada 2009-2018, până la 3,55 mld. lei (750 mil. euro) anul trecut. Compania deţine peste 120 de magazine sub două branduri – Altex şi Media Galaxy, cu o suprafaţă totală de peste 150.000 de metri pătraţi. Altex este prezent şi online cu magazine proprii.


Sursa: Business Magazin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *